Tarcza Finansowa PFR 1.0 – Harmonogram spłat

Szanowni Klienci,

Zbliża się termin spłaty pierwszej raty dofinansowania z programu Tarczy Finansowej PFR 1.0. Harmonogram spłat wraz z kontem, na które należy dokonać płatności znajdziecie Państwo w menu Tarcza Finansowa PFR w zakładce Harmonogram spłat  w bankowości internetowej BS24.

Zmiana czasu otwarcia Punktu Kasowego w Rozkopaczewie

 Bank Spółdzielczy w Lubartowie uprzejmie informuje,

że od dnia 1 lipca 2021 roku Punkt Kasowy w Rozkopaczewie

będzie czynny we  wtorki  i  piątki

w godzinach 7.30-14.30

        Zarząd Banku

W dniu 18 czerwca br. odbyło się Zebranie Przedstawicieli naszego Banku, w którym  uczestniczyło 36 reprezentantów wszystkich Grup Członkowskich. Jego obrady prowadził Pan Henryk Zdunek, przedstawiciel Grupy Kamionka.

 Uważaj na oszukańcze serwisy internetowe, które oferują kryptowaluty i inwestycje na rynku Forex. Działaj ostrożnie i rozsądnie.

Komenda Główna Policji i FinCERT.pl – Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP ostrzegają przed próbami oszustw przy inwestowaniu w kryptowaluty oraz na rynku Forex.

=========

Szanowni Państwo

Informujemy, że w Banku Spółdzielczym w Lubartowie  została wdrożona usługa Profil Zaufany/mojeID, umożliwia ona potwierdzenie w sposób zdalny, szybki i bezpieczny tożsamości klienta z wykorzystaniem bankowości internetowej.


Nowa wersja bankowości dla klientów indywidualnych - CBP/EBP

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością chcielibyśmy poinformować, iż 17.11.2020 r. uruchomiliśmy dla  Państwa nową bankowość Asseco CBP/EBP.

Aby przybliżyć Państwu nową aplikację Asseco CBP/EBP przekazujemy filmy instruktażowe, które dostępne są pod poniższym adresem:

Filmy instruktażowe Asseco CBP/EBP

 

Zapytaj pracownika banku o kod promocyjny.

KNF ostrzega przed oszustami

Płatności mobilne BLIK, są już dostępne dla klientów Banku Spółdzielczego.

BLIK  jest ulubionym sposobem płatności bezgotówkowej, jesteśmy przekonani,  że klienci   Banków Spółdzielczych będę zadowoleni z nowej usługi płatności BLIKI-em.


   
Zmiany w płaceniu podatków VAT, PIT i CIT od 1 stycznia 2020 r.

Każdy dostanie Indywidualny Rachunek Podatkowy

Od 1 stycznia 2020 r. każdy podatnik – zarówno osoba fizyczna, jak i przedsiębiorca – będzie miał własny indywidualny rachunek podatkowy, tzw. mikrorachunek.

Indywidualny rachunek podatkowy będzie służył do dokonywania wpłaty należności z tytułu podatków PIT, CIT i VAT. Co oznacza, że od początku 2020 r. płatności PIT, CIT i VAT należy realizować WYŁĄCZNIE na własny indywidualny rachunek podatkowy. Dotychczasowe rachunki urzędów skarbowych do wpłat PIT, CIT i VAT będą aktywne tylko do końca 2019 r. Dlatego jeśli ktoś zaplanował przelew podatkowy PIT, CIT lub VAT na dotychczasowy numer podatkowy z momentem realizacji już w 2020 r., to taki przelew nie zostanie zrealizowany!

Zlecenia stałe oraz przelewy z przyszłą datą do US z datą realizacji na rok 2020 wprowadzone w roku 2019 bądź wcześniejszym na „stare” (nie funkcjonujące od 01.01.2020) rachunki podatkowe należy zweryfikować, gdyż nie zostaną zrealizowane.

>>>

Uwaga na fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności


Komunikat
Prokuratury Krajowej
Komendy Głównej Policji
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Europejskiego Centrum Konsumenckiego
FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP
z dnia 16 maja 2019 r.


Split Payment – Informacja o otwarciu Rachunku VAT

Informujemy, że Bank Spółdzielczy w Lubartowie założył rachunki VAT dla wszystkich Klientów posiadających co najmniej jeden rachunek rozliczeniowy w PLN.

Numer NRB rachunku VAT dostępny jest w placówce Banku.

Informacja o saldzie rachunku będzie przekazywana według zasad i terminów ustalonych dla rachunku bieżącego.

Wszelkie dodatkowe informacje związane z wejściem w życie tzw. ustawy Split Payment znajdą Państwo w placówkach Banku oraz na stronie internetowej >>>

 
 
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych.  link...
 
 

 Uwaga na złośliwe oprogramowanie, które instaluje się poprzez załączniki w wiadomościach e-mail na komputerze klienta i blokuje połączenie ze stroną bankowości internetowej Banku. Klient przekierowywany jest na fałszywą stronę, ale wyglądającą identycznie jak prawdziwa strona Banku. Następnie po podaniu loginu i hasła klient proszony jest o podanie kodu jednorazowego. Tym samym dane logowania klient zdradza przestępcom.
Prosimy o zachowanie ostrożności. Bank nigdy nie przesyła żadnych informacji na temat logowania w wiadomościach mailowych do użytkowników. Każda taka wiadomość przesłana w mailu wygenerowana została przez przestępców.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Bankiem.