Szanowni Państwo
Informujemy, że w Banku Spółdzielczym w Lubartowie została wdrożona usługa Profil Zaufany/mojeID, umożliwia ona potwierdzenie w sposób zdalny, szybki i bezpieczny tożsamości klienta z wykorzystaniem bankowości internetowej.
INFORMACJE DOTYCZĄCE REGULAMINU I PEŁNOMOCNICTWA
DLA TARCZY FINANSOWEJ PFR 2.0
Pełnomocnictwo potwierdzające Twoje umocowanie
INFORMACJE DOTYCZĄCE TARCZY FINANSOWEJ PFR 2.0
Szanowni Państwo
Uprzejmie informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju od 4 stycznia 2021 r. przeprowadza cykl bezpłatnych szkoleń otwartych w formie webinariów dla Przedsiębiorców. Szkolenia dotyczyć będą zasad przyznawania pomocy w ramach Tarczy Finansowej 2.0 dla przedsiębiorstw, które ucierpiały wskutek pandemii koronawirusa.
Zachęcamy Przedsiębiorców, którzy kwalifikują się do programu Tarczy Finansowej 2.0. do udziału w szkoleniu przygotowanym przez Polski Fundusz Rozwoju poprzez zarejestrowanie się na stronie https://pfrportal.pl/tarcza-finansowa-2-0/.
Dodatkowo PFR na stronie opublikował zaktualizowane i rozszerzone zasady Tarczy Finansowej 2.0 w kształcie zaakceptowanym przez Komisję Europejską. Zachęcamy do lektury: https://pfrsa.pl/tarcza-finansowa-pfr/tarcza-finansowa-pfr-20.html#mmsp
KOMUNIKAT
dla beneficjentów Programu Tarcza Finansowa PFR
Uprzejmie informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju wydłużył termin przedstawienia przez Przedsiębiorców, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej PFR dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy z 31 grudnia 2020 r. na dzień 31 stycznia 2020 r.
Szanowni Państwo,
Z przyjemnością chcielibyśmy poinformować, iż 17.11.2020 r. uruchomiliśmy dla Państwa nową bankowość Asseco CBP/EBP.
Aby przybliżyć Państwu nową aplikację Asseco CBP/EBP przekazujemy filmy instruktażowe, które dostępne są pod poniższym adresem:Filmy instruktażowe Asseco CBP/EBP

Płatności mobilne BLIK, są już dostępne dla klientów Banku Spółdzielczego.
BLIK jest ulubionym sposobem płatności bezgotówkowej, jesteśmy przekonani, że klienci Banków Spółdzielczych będę zadowoleni z nowej usługi płatności BLIKI-em.

Każdy dostanie Indywidualny Rachunek Podatkowy
Od 1 stycznia 2020 r. każdy podatnik – zarówno osoba fizyczna, jak i przedsiębiorca – będzie miał własny indywidualny rachunek podatkowy, tzw. mikrorachunek.
Indywidualny rachunek podatkowy będzie służył do dokonywania wpłaty należności z tytułu podatków PIT, CIT i VAT. Co oznacza, że od początku 2020 r. płatności PIT, CIT i VAT należy realizować WYŁĄCZNIE na własny indywidualny rachunek podatkowy. Dotychczasowe rachunki urzędów skarbowych do wpłat PIT, CIT i VAT będą aktywne tylko do końca 2019 r. Dlatego jeśli ktoś zaplanował przelew podatkowy PIT, CIT lub VAT na dotychczasowy numer podatkowy z momentem realizacji już w 2020 r., to taki przelew nie zostanie zrealizowany!
Zlecenia stałe oraz przelewy z przyszłą datą do US z datą realizacji na rok 2020 wprowadzone w roku 2019 bądź wcześniejszym na „stare” (nie funkcjonujące od 01.01.2020) rachunki podatkowe należy zweryfikować, gdyż nie zostaną zrealizowane.

Uwaga na fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności

Split Payment – Informacja o otwarciu Rachunku VAT
Informujemy, że Bank Spółdzielczy w Lubartowie założył rachunki VAT dla wszystkich Klientów posiadających co najmniej jeden rachunek rozliczeniowy w PLN.
Numer NRB rachunku VAT dostępny jest w placówce Banku.
Informacja o saldzie rachunku będzie przekazywana według zasad i terminów ustalonych dla rachunku bieżącego.
Wszelkie dodatkowe informacje związane z wejściem w życie tzw. ustawy Split Payment znajdą Państwo w placówkach Banku oraz na stronie internetowej >>>



Uwaga na złośliwe oprogramowanie, które instaluje się poprzez załączniki w wiadomościach e-mail na komputerze klienta i blokuje połączenie ze stroną bankowości internetowej Banku. Klient przekierowywany jest na fałszywą stronę, ale wyglądającą identycznie jak prawdziwa strona Banku. Następnie po podaniu loginu i hasła klient proszony jest o podanie kodu jednorazowego. Tym samym dane logowania klient zdradza przestępcom.
Prosimy o zachowanie ostrożności. Bank nigdy nie przesyła żadnych informacji na temat logowania w wiadomościach mailowych do użytkowników. Każda taka wiadomość przesłana w mailu wygenerowana została przez przestępców.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Bankiem.
Uprzejmie informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju wydłużył termin przedstawienia przez Przedsiębiorców, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej PFR dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy z 31 grudnia 2020 r. na dzień 31 stycznia 2020 r.