Zmiana okresu ważności kart płatniczych.
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że został wydłużony okres ważności kart płatniczych debetowych z 3 lat do 5 lat. Wydłużony okres dotyczy kart nowych lub wznowionych od dnia 02.11.2022 r.
www.rabaty.generali.pl/regulaminy
Uważaj na kontakt telefoniczny, sms’owy i mailowy ze strony oszustów o rzekomo zagrożonych Twoich oszczędnościach w banku
Zabezpiecz się na przyszłość z BIK
BIK udostępnia usługi klientom online poprzez portal bik.pl, co pozwala skupić w jednym miejscu kompleksowe informacje ułatwiające kontrolę i bezpieczeństwo naszych finansów. przeczytaj więcej...
Od 26 marca 2022r. obywatele Ukrainy, którzy mają pod opieką dziecko, mogą wnioskować o świadczenie 500+ przez system elektroniczny ZUS - Platformę Usług Elektronicznych (PUE) ZUS.(więcej...)
BLIK - STOP OSZUSTOM!
BLIK, choć jest bezpiecznym środkiem płatności, bardzo często zachęca oszustów do korzystania z niego w celu wyłudzenia pieniędzy. Zapoznaj się z metodami oszustwa na BLIK i zasadami jakie stosować, aby nie dać się okraść..
Na czyn polega oszustwo na BLIK? Czytaj dalej
Bank Spółdzielczy w Lubartowie dołącza do akcji pomocowej dla Ukrainy uruchomionej przez Bank Gospodarstwa Krajowego
Wojna, która toczy się u naszych ukraińskich sąsiadów, wywołuje w nas chęć niesienia pomocy. Prawie każdy z nas zna kogoś z Ukrainy. Dlatego w tym szczególnym czasie nie chcemy pozostawać obojętni.
Razem dla Ukrainy
Nasz Bank dołącza do akcji pomocowej uruchomionej przez Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) i BLIK.
W imieniu Narodowego Banku Ukrainy (NBU) BGK otworzył specjalne konto, z którego środki trafią bezpośrednio do Narodowego Banku Ukrainy i zostaną przeznaczone na działania najpotrzebniejsze w miejscach bezpośrednio dotkniętych wojną.
Konto jest ogólnodostępne, każdy może dokonać wpłaty. Możecie Państwo dzielić się numerem konta
z rodziną, przyjaciółmi i znajomymi. Aby jeszcze bardziej ułatwić pomoc, w najbliższych dniach BLIK uruchomi możliwość wpłat na to konto także poprzez system BLIK.
Jak wpłacić pieniądze?
Środki należy wpłacać na numer rachunku:
91 1130 0007 0080 2394 3520 0002
Tytuł przelewu: Wsparcie dla Ukrainy
Odbiorca przelewu: Narodowy Bank Ukrainy
Wpłat na konto należy dokonywać w złotych polskich.
Każdy gest pomocy jest teraz ważny. Pamiętajmy o naszych sąsiadach!
Zaprzestanie realizacji zleceń do Rosji i Białorusi.
Uprzejmie informujemy, że z uwagi na sytuację geopolityczną z dniem dzisiejszym, tj. 01.03.2022 r. do odwołania Bank zaprzestaje realizacji zleceń do Rosji i Białorusi.
POMAGAMY UKRAINIE
Niezależnie od indywidualnej pomocy wszystkich pracowników Banku Spółdzielczego w Lubartowie dla Ukrainy, Bank postanowił:
- nie pobierać opłat za przelewy wychodzące lub przychodzące do / i z banków na Ukrainie (kod SWIFT UA);
- nie pobierać opłat za przelewy od wpłat na zbiórki organizowane w celu pomocy Ukrainie.
Ewentualne koszty poniesione w bankowości internetowej zwrócimy niezwłocznie po zgłoszeniu tego faktu przez Klienta.
Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę
W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Dbaj o bezpieczeństwo swoich pieniędzy
Zapewniamy, że pieniądze, które są na kontach w naszym banku są bezpieczne. Sytuacja jest na bieżąco monitorowana przez sztaby koordynujące cyberbezpieczeństwo oraz ciągłość pracy naszego banku.
Uważaj na oszustów
Miejmy świadomość, że obecna sytuacja geopolityczna to czas zwiększonej aktywności cyberoszustów. Pamiętaj, żeby zachować czujność i stosować się do zasad bezpieczeństwa, zarówno podczas korzystania z bankowości elektronicznej, jak i wykonywania zakupów w Internecie.
- Nie podawaj nikomu swoich danych do bankowości internetowej, nawet jeśli osoba, z którą rozmawiasz przedstawia się jako pracownik banku.
- Nie klikaj w linki w SMS-ach i mailach informujących o rzekomych niedopłatach za rachunki, przesyłki kurierskie czy podatki.
- Czytaj na bieżąco nasze komunikaty bezpieczeństwa.
- Z rozwagą i należytą ostrożnością podchodź do informacji rozprzestrzenianych przez media społecznościowe. Zanim w coś uwierzysz, sprawdź, czy źródło informacji jest wiarygodne.
Wypłaty gotówki
Apelujemy o racjonalne zachowanie. Pracownicy banku, a szczególnie służby odpowiedzialne za cyberbezpieczeństwo, na bieżąco monitorują sytuację. Twoje pieniądze są w naszym banku bezpieczne i cały czas możesz płacić bezgotówkowo, np. za pomocą karty. Zaopatrzenie naszych oddziałów
i bankomatów w gotówkę na bieżąco koordynujemy z Narodowym Bankiem Polskim. Realizujemy wszystkie procedury obowiązujące w ramach Zrzeszenia BPS.
Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem Narodowego Banku Polskiego w sprawie dostępności gotówki:
https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosci_2022/25022022.html
Uwaga – Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki!
Komunikat – ostrzeżenie – Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl – BCC ZBP i Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji z dnia 15 listopada 2021 r.
Zmiana czasu otwarcia I Oddziału w Lubartowie
i Punktu Kasowego w Rozkopaczewie
Bank Spółdzielczy w Lubartowie uprzejmie informuje,
że od dnia 2 listopada 2021 roku:
- I Oddział w Lubartowie
będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-16.00
- Punkt Kasowy w Rozkopaczewie
będzie czynny we wtorki , środy i piątki w godzinach 7.30-14.30
Zarząd Banku
Tarcza Finansowa PFR 1.0 – Harmonogram spłat
Szanowni Klienci,
Zbliża się termin spłaty pierwszej raty dofinansowania z programu Tarczy Finansowej PFR 1.0. Harmonogram spłat wraz z kontem, na które należy dokonać płatności znajdziecie Państwo w menu Tarcza Finansowa PFR w zakładce Harmonogram spłat w bankowości internetowej BS24.
W dniu 18 czerwca br. odbyło się Zebranie Przedstawicieli naszego Banku, w którym uczestniczyło 36 reprezentantów wszystkich Grup Członkowskich. Jego obrady prowadził Pan Henryk Zdunek, przedstawiciel Grupy Kamionka.
Uważaj na oszukańcze serwisy internetowe, które oferują kryptowaluty i inwestycje na rynku Forex. Działaj ostrożnie i rozsądnie.
=========
Szanowni Państwo
Informujemy, że w Banku Spółdzielczym w Lubartowie została wdrożona usługa Profil Zaufany/mojeID, umożliwia ona potwierdzenie w sposób zdalny, szybki i bezpieczny tożsamości klienta z wykorzystaniem bankowości internetowej.
Szanowni Państwo,
Z przyjemnością chcielibyśmy poinformować, iż 17.11.2020 r. uruchomiliśmy dla Państwa nową bankowość Asseco CBP/EBP.
Aby przybliżyć Państwu nową aplikację Asseco CBP/EBP przekazujemy filmy instruktażowe, które dostępne są pod poniższym adresem:Filmy instruktażowe Asseco CBP/EBP

Płatności mobilne BLIK, są już dostępne dla klientów Banku Spółdzielczego.
BLIK jest ulubionym sposobem płatności bezgotówkowej, jesteśmy przekonani, że klienci Banków Spółdzielczych będę zadowoleni z nowej usługi płatności BLIKI-em.

Każdy dostanie Indywidualny Rachunek Podatkowy
Od 1 stycznia 2020 r. każdy podatnik – zarówno osoba fizyczna, jak i przedsiębiorca – będzie miał własny indywidualny rachunek podatkowy, tzw. mikrorachunek.
Indywidualny rachunek podatkowy będzie służył do dokonywania wpłaty należności z tytułu podatków PIT, CIT i VAT. Co oznacza, że od początku 2020 r. płatności PIT, CIT i VAT należy realizować WYŁĄCZNIE na własny indywidualny rachunek podatkowy. Dotychczasowe rachunki urzędów skarbowych do wpłat PIT, CIT i VAT będą aktywne tylko do końca 2019 r. Dlatego jeśli ktoś zaplanował przelew podatkowy PIT, CIT lub VAT na dotychczasowy numer podatkowy z momentem realizacji już w 2020 r., to taki przelew nie zostanie zrealizowany!
Zlecenia stałe oraz przelewy z przyszłą datą do US z datą realizacji na rok 2020 wprowadzone w roku 2019 bądź wcześniejszym na „stare” (nie funkcjonujące od 01.01.2020) rachunki podatkowe należy zweryfikować, gdyż nie zostaną zrealizowane.

Uwaga na fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności

Split Payment – Informacja o otwarciu Rachunku VAT
Informujemy, że Bank Spółdzielczy w Lubartowie założył rachunki VAT dla wszystkich Klientów posiadających co najmniej jeden rachunek rozliczeniowy w PLN.
Numer NRB rachunku VAT dostępny jest w placówce Banku.
Informacja o saldzie rachunku będzie przekazywana według zasad i terminów ustalonych dla rachunku bieżącego.
Wszelkie dodatkowe informacje związane z wejściem w życie tzw. ustawy Split Payment znajdą Państwo w placówkach Banku oraz na stronie internetowej >>>



Uwaga na złośliwe oprogramowanie, które instaluje się poprzez załączniki w wiadomościach e-mail na komputerze klienta i blokuje połączenie ze stroną bankowości internetowej Banku. Klient przekierowywany jest na fałszywą stronę, ale wyglądającą identycznie jak prawdziwa strona Banku. Następnie po podaniu loginu i hasła klient proszony jest o podanie kodu jednorazowego. Tym samym dane logowania klient zdradza przestępcom.
Prosimy o zachowanie ostrożności. Bank nigdy nie przesyła żadnych informacji na temat logowania w wiadomościach mailowych do użytkowników. Każda taka wiadomość przesłana w mailu wygenerowana została przez przestępców.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Bankiem.