Skip to main content
  • MojeID

MojeID

Potwierdź swoją tożsamość online za pomocą usługi mojeID, która pozwala min. na założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu.

mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w naszym Banku. Uruchomiliśmy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Dzięki mojeID, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.), korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne.

Aktualną listę usług publicznych znajdziesz TUTAJ
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz TUTAJ

Dlaczego warto?

potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne
użyteczność - korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne
bezpieczeństwo - masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi
łatwiejszy dostęp - prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług

Przydatne informacje

Możliwości i zastosowanie

Możliwości oferowane przez mojeID

  • Potwierdzenie tożsamości - w szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania.
  • Logowanie do istniejącego konta.
  • Autoryzacja operacji.

Zastosowanie

  • Usługi publiczne
    • Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu).
    • Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych).
  • e-Commerce
    • Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu).
    • Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy.
  • Energetyka
    • Rejestracja wniosku/formularza.
    • Przedłużenie umowy.
    • Dostęp do portalu klienta.
  • Medycyna
    • Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych.
    • Zakup leków przez internet.
  • Media
    • Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo.
    • Opłacanie abonamentu.
  • Ubezpieczenia
    • Sprzedaż polisy przez internet.
    • Odnowienie polisy (Direct)
Jak aktywować profil zaufany - mojeID

1. Należy wejść na stronę https://pz.gov.pl/pz/index.
2. W prawym górnym rogu należy kliknąć przycisk „zarejestruj się” i wybrać panel „Bank lub inny dostawca tożsamości”.

profil zaufany

2

3. Następnie należy wybrać ikonę "Banki spółdzielcze/ Grupa BPS" – z prawej dolnej strony ekranu.

3

4.  W kolejnym kroku wybieramy "Bank Spółdzielczy w Radzyniu Podlaskim" i klikamy "ZAREJESTRUJ SIĘ".

 

5. Zostaniemy przekierowani na stronę logowania https://bslubartow24.pl

profil zaufany3

6. Po zalogowaniu do systemu bankowości elektronicznej, otrzymamy „listę zgód”, które potwierdzamy przyciskiem „POTWIERDZAM” i autoryzujemy za pomocą kodu SMS lub aplikacji mobilnej.

!! Uważnie sprawdź kompletność i poprawność danych wskazanych poniżej. W przypadku braku niektórych danych lub braku ich poprawności skontaktuj się z placówką Banku. ««lista placówek»»

profil zaufany4

8. Potem następuje przekierowanie na stronę Profilu zaufanego, gdzie trzeba wpisać/utworzyć Identyfikator użytkownika, zaznaczyć „Zapoznałem się z przepisami dotyczącymi profilu zaufanego i podpisu zaufanego” – potem klikamy przycisk „Zarejestruj się”.

Logowanie do Profilu zaufanego przy pomocy Banku

Jeśli założyłeś już profil zaufany możesz wygodnie logować się do Profilu zaufanego przy użyciu środków dostępu (loginu i hasła) stosowanych w logowaniu  do konta internetowego.

1. Należy wejść na stronę https://pz.gov.pl/pz/index.

2. W prawym górnym rogu należy kliknąć przycisk „zaloguj się”

1

3. Następnie należy wybrać ikonę "Banki spółdzielcze/ Grupa BPS" – z prawej dolnej strony ekranu.

1b

4. W kolejnym kroku wybieramy "Bank Spółdzielczy w Radzyniu Podlaskim" i klikamy "ZALOGUJ SIĘ".

profil zaufany2

5. Zostaniemy przekierowani na stronę logowania https://bslubartow24.pl

profil zaufany3

6. Po zalogowaniu do systemu bankowości elektronicznej, otrzymamy „listę zgód”, które potwierdzamy przyciskiem „POTWIERDZAM” i autoryzujemy za pomocą kodu SMS lub aplikacji mobilnej.

!! Uważnie sprawdź kompletność i poprawność danych wskazanych poniżej. W przypadku braku niektórych danych lub braku ich poprawności skontaktuj się z placówką Banku. ««lista placówek»»

profil zaufany4

W kolejnym kroku zostaniesz przekierowany do Twojego Profilu zaufanego.

mojeID w pytaniach i odpowiedziach
  1. Co to jest mojeID?
    • mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.
  2. Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?
    • Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.
  3. Jaką mam korzyść z używania mojeID?
    • Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.
      Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
  4. Czy korzystanie z mojeID jest płatne?
    • Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.
  5. Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?
    • Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.
Znajdziesz nas też tutaj
Bank Spółdzielczy w Lubartowie, ul. Lubelska 95, 21-100 Lubartów Copyright © 2024. Wszystkie prawa zastrzeżone