Skip to main content
  • MasterCard PayPass

    MasterCard PayPass

    Z kartą zbliżeniową Twoje codzienne zakupy staną się jeszcze szybsze i wygodniejsze.


    Płać kartą zbliżeniową MasterCard PayPass za zakupy do 100 zł – szybciej niż gotówką, bez użycia kodu PIN.

    Karta zbliżeniowa MasterCard PayPass to połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. Przeznaczona jest dla osób, które cenią sobie stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.

    Karta MasterCard PayPass umożliwia Ci płatność zbliżeniową do kwoty 100 zł. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł dokonywane zbliżeniowo wymagają podania kodu PIN bądź autoryzacji podpisem.

    Koszt wydania karty: 0 zł

    Dlaczego warto?

    możliwość płatności w Internecie
    stały dostęp do swoich pieniędzy
    bezpieczeństwo transakcji
    łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej
    możliwość dokonywania bezpiecznych transakcji w Internecie, dzięki zabezpieczeniu 3D Secure

    Przydatne informacje

    Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?

    Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie poprzez numery telefonów +48 86 215 50 50, 801 321 456, 828 828 828
    • osobiście w jednej z naszych placówek
    • za pośrednictwem portalu kartowego kartosfera.pl
    Jakie są limity na karcie?
    • maksymalny limit pojedynczej transakcji zbliżeniowej bez użycia kodu PIN  – 100zł
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 10 000 zł
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych – 50 000 zł
    • limit jednorazowej wypłaty gotówki w ramach usługi cash back do 500 PLN
    Więcej informacji na temat płatności zbliżeniowych

    Jak płacić zbliżeniowo?

    • poinformuj sprzedawcę, ze chcesz zapłacić zbliżeniowo
    • kiedy na czytniku pojawi się kwota do zapłaty sprawdź ją i, jeśli jest poprawna, zbliż kartę do czytnika w oznaczonym miejscu

    Po usłyszeniu sygnału dźwiękowego wyświetli się komunikat, że płatność została przyjęta.

    Czy płatności kartą zbliżeniową są bezpieczne?

    Tak. Umieszczony w karcie mikroprocesor zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa. Przy płatności zbliżeniowej karta aktywuje się tylko na kilka sekund na wyraźne polecenie terminala płatniczego i działa jedynie w bardzo niewielkiej odległości od czytnika (do 5 cm). Nie jest możliwe przechwycenie informacji przekazywanych tą drogą. Dodatkowo płacąc zbliżeniowo nie przekazujesz karty sprzedawcy – masz ją cały czas przy sobie.

    Czy nie ma niebezpieczeństwa, że za tę samą transakcję zapłacę dwa razy?

    Nie. Wszystkie terminale działają zgodnie z zasadą "jedna transakcja jedną kartą", to znaczy informacje z karty są odczytywane tylko raz w trakcie dokonywania transakcji. Dodatkowym zabezpieczeniem jest to, że każda transakcja musi zostać zakończona lub anulowana, zanim będzie możliwe dokonanie kolejnej.

    Czy nie ma ryzyka, że kartą zbliżeniową przypadkowo zapłacę za nie swoje zakupy?

    Nie. Karta z funkcjonalnością zbliżeniową sama z siebie nie wysyła jakichkolwiek informacji. W portfelu użytkownika pozostaje "bezczynna". Przy płatnościach zbliżeniowych mikroprocesor na karcie aktywuje się na kilka sekund dopiero wtedy, gdy otrzyma sygnał ze strony czytnika kart zbliżeniowych. Sam czytnik też pozostaje "bezczynny" – aktywuje się na krótką chwilę na polecenie terminala płatniczego po tym, jak sprzedawca wprowadzi kwotę konkretnej transakcji.

    W jaki sposób aktywować kartę?

    Aktywuj kartę w 3 prostych krokach:

    • Zaloguj się do portalu na stronie kartosfera.pl
    • Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją

    aktywacja karty krok 1

    • W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę: BPS 20 12 instrukcja obslugi poziom v2 17 1 pkt 2 ikona b
    • Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami

    aktywacja karty krok 2

    • Możesz określić własny PIN w portalu kartosfera.pl lub otrzymasz go osobną przesyłką

    aktywacja karty krok 3

    Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!

    Kartę możesz aktywować także w oddziale naszego Banku.

    Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.

    W przypadku problemów z aktywowaniem karty skontaktuj się z Infolinią naszego Banku.

    Centrala Banku

    ul. Lubelska 95
    21-100 Lubartów
    tel. 81 855 04 00
    fax 81 855 04 01

    mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    I Oddział w Lubartowie

    ul. Lubelska 30A
    21-100 Lubartów
    Godziny obsługi klienta: 8:30-16:00
    Obsługa rachunków, lokaty, karty
    81 852 61 76
    81 852 61 78
    81 852 61 79
    81 852 61 80
    Obsługa kredytów
    81 852 61 71
    81 852 61 72
    81 852 61 74 
    mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Filia w Niedźwiadzie

    Niedźwiada Kolonia 66
    21-104 Niedźwiada
    Godziny obsługi klienta: 7:30-14:30
    tel. 81 851 22 44
    mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    II Oddział w Lubartowie

    ul. Lubelska 95
    21-100 Lubartów
    Godziny obsługi klienta: 8:30-15:45
    tel. 81 855 04 10
          81 855 04 11
          81 855 04 14
          81 855 04 12
    mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Oddział w Abramowie

    ul. Szkolna 8A
    21-143 Abramów
    Godziny obsługi klienta: 7:30-14:30
    tel. 81 852 50 03
          81 852 58 31
    mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Oddział w Firleju

    ul. Partyzancka 2
    21-136 Firlej
    Godziny obsługi klienta: 7:30-14:30
    tel. 81 857 50 35
          81 857 50 38

          81 857 50 01
    mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Oddział w Kamionce

    ul. Lubartowska 5
    21-132 Kamionka
    Godziny obsługi klienta: 7:30-14:30
    tel. 81 852 70 03
          81 852 74 08
    mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Oddział w Lublinie

    ul. Willowa 29
    20-819 Lublin
    Godziny obsługi klienta: 8:30-15:45

    tel. 605 606 242
          81 466 78 80
    mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Oddział w Ostrowie Lubelskim

    ul. Pod Lipami 4
    21-110 Ostrów Lubelski
    Godziny obsługi klienta: 7:30-14:30
    tel. 81 852 00 11
          81 852 00 98
    mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Punkt Kasowy w Rozkopaczewie

    Rozkopaczew I 49
    21-110 Ostrów Lubelski
    Czynny we wtorki, środy i piątki w godzinach: 7.30-14.30 
    tel. 81 852 20 85
    mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Oddział w Sernikach

    Serniki 1A
    21-107 Serniki
    Godziny obsługi klienta: 7:30-14:30
    tel. 81 855 50 12
          81 855 53 71
    mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Znajdziesz nas też tutaj
    Bank Spółdzielczy w Lubartowie, ul. Lubelska 95, 21-100 Lubartów Copyright © 2024. Wszystkie prawa zastrzeżone