Czasowa niedostępność usług w dniach 21-24 czerwca 2024
Data publikacji:
Szanowni Państwo, w związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony. Poniżej przedstawiamy harmonogram zawierający szczegółowe informacje.
Sobota 22.06.2024 w godzinach 06.00-12.00: Moje ID - Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp. BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu - Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach. Przez cały weekend od 21.06,2024 godz. 17.00 do 24.06, godz. 6.00 BLIK – przelewy na telefon - Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon. Przelewy Elixir - Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych Transakcje walutowe - Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut. Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee - Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+.
Transakcje kartami debetowymi i kredytowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian. Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach. Przepraszamy za wszelkie niedogodności jakie mogą Państwo napotkać w trakcie przeprowadzanych zmian.