-
Data publikacji:
Nowe godziny graniczne realizacji przelewów
Od dnia 1 listopada 2024 r. przelewy SORBNET będą realizowane do godziny 15.00. Godziny graniczne realizacji przelewów -
Data publikacji:
Prace planowe w infrastrukturze ITCARD S.A. w dniu 22.10.2024
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w dniu: 22.10.2024 od godz. 01:00 do godz. 03:00 Planowane są prace prowadzone w infrastrukturze ITCARD S.A. Podczas prac pojawią się chwilowe przerwy… -
Data publikacji:
Niedostępność usługi BLIK
Szanowni Państwo, Informujemy, iż pomiędzy 2024-10-12 23:00 a 2024-10-13 05:00 zostaną przeprowadzone planowane prace serwisowe przez dostawcę usługi BLIK (PSP). Usługa BLIK będzie podczas trwa… -
Data publikacji:
Informacja KIR S.A. dotycząca prac serwisowych
Szanowni Państwo, w związku z komunikowanymi przez KIR S.A. pracami serwisowymi w systemie Express Elixir, w dniu 2024-10-13 r. w godz. 00:30 a 05:30, nie będzie możliwa realizacja przelewów na tele… -
Data publikacji:
Niedostępność usług Bankowość Internetowa i BSGo
Szanowni Państwo, Z powodu prac serwisowych usługi Bankowości Internetowej (BLIK, express elixir, przelew na telefon) oraz aplikacja BSGo będą niedostępne od dnia 2024-10-05, godz. 20:00, do dnia 20… -
Data publikacji:
Informacja od dostawcy usługi BLIK
Szanowni Państwo, przekazujemy informację otrzymaną od dostawcy usługi BLIK o planowanych pracach serwisowych, w związku z czym w dniu 2024-09-22 r. w godz. 00:00 do godz. 12:00 usługa BLIK będzie n… -
Data publikacji:
Informacja o niedostępności usług
Szanowni Państwo, ważna informacja związana ze zmianami w zakresie systemów informatycznych w Naszym Banku w najbliższy weekend: - od dnia 13.09.2024 r. (piątek) od godz. 17:30 do dnia 15.09… -
Data publikacji:
Niedostępność usługi BLIK I Express Elixir
Szanowni Państwo, w związku z przerwą serwisową w dniu 06.09.2024 r. od godz. 17:00 do dnia 07.09.2024 r. do godz. 03:00 niedostępna będzie usługa BLIK oraz Express Elixir. Za utrudnienia przeprasz… -
Data publikacji:
BLIK - ponowna aktywacja
Szanowni Państwo, od dnia 16.09.2024 r. aby skorzystać z usługi BLIK konieczna będzie jej ponowna aktywacja. Pamietaj aby zalogować się do aplikacji BSGo i włączyć usługę. -
Data publikacji:
Niedostępność usług rozliczeniowych
W dniu 23.08.2024 od godz. 01:00 do godz. 02:00 usługa płatności natychmiastowych nie będzie dostepna z powodu prac technicznych po stronie banku.