Informacje dotyczące tarczy finansowej PFR 2.0
W związku z pojawiającymi się wątpliwościami związanymi z trybem postepowania w przypadku zastopowania przez PFR decyzji umorzeniowej dla Beneficjentów Tarczy 2.0, z powodu braku
rejestru w Centralnej Bazie Beneficjentów Rzeczywistych, Fundusz wysłał do zainteresowanych smsy i emaile o następującej treści:
SMS:
Jeśli prowadzisz 1-os. działalność gosp. lub spółkę cywilna, a Twoja decyzja została wstrzymana z powodu braku wpisu do CRBR, oczekuj na weryfikacje przez PFR.
E-MAIL:
Szanowni Państwo,
Poniższa informacja jest skierowana do Beneficjentów Tarczy Finansowej PFR 2.0, którzy:
•prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą lub
•ich firma jest prowadzona jako spółka cywilna.
W przypadku, gdy otrzymali Państwo w bankowości elektronicznej komunikat o wstrzymaniu decyzji o rozliczeniu w związku z brakiem wpisu Beneficjenta do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, prosimy oczekiwać na:
•weryfikację tego stanu rzeczy i wydanie decyzji przez PFR lub
•kontakt ze strony banku.
Do czasu otrzymania decyzji nie powinni Państwo rejestrować postępowania wyjaśniającego oraz podejmować jakichkolwiek innych działań. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem telefonu: 703 43 00.
Z wyrazami szacunku,
Polski Fundusz Rozwoju
Przedstawiając powyższe proszę, aby w takich przypadkach nie zakładać zgłoszeń wyjaśniających za pośrednictwem JIRA. PFR obecnie weryfikuje klientów, którzy prowadzą jednoosobową działalność lub prowadzą firmę w formie spółki cywilnej i niezwłocznie będzie wydawać dla nich decyzje. Zwracam uwagę, że dotyczy to tylko i wyłącznie jednoosobowych działalności i spółek cywilnych, ponieważ dla tych form prowadzenia działalności nie ma obowiązku rejestracji tych podmiotów w bazie CRBR. W przypadku pozostałych podmiotów, zgłoszenia wyjaśniające należy zakładać w JIRA postępując zgodnie z procedurą wyjaśniającą, której założenia zostały przekazane do Państwa w dniu 15 lipca 2022 r.
Osoba do kontaktu ze strony Banku BPS:
Beata Andrzejewska – tel. (22) 57 81 399; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Z poważaniem
Krzysztof Rogowski
Dyrektor Departamentu
Klienta Korporacyjnego