Serwis internetowy Grupy BPS o działaniach pomocowych dla Klientów

włącz .

Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku
z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu zawierającego informacje
o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych oferowanych przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe i inne organizacje.

Serwis dostępny jest pod adresem:

https://mojbank.pl/nasze-spolecznosci/koronawirus-wsparcie-dla-klientow

Strona obejmuje 4 działy:

  • Wsparcie dla Klientów Banków Spółdzielczych – informacje o zakresie działań pomocowych, z jakich może skorzystać Klient indywidualny i instytucjonalny posiadający kredyt w Banku Spółdzielczym z Grupy BPS
  • Wybrane aspekty Tarczy Antykryzysowej oraz Tarczy Finansowej PFR – informacje o zakresie wsparcia przedsiębiorców udzielonego przez instytucje państwowe wraz z opisem wstępnym do każdego z obszarów
  • Przydatne linki – wskazanie na strony internetowe wraz z linkami do tych stron, zawierające istotne informacje o programach pomocowych
  • Szkolenia –  informacje o webinariach i innych dostępnych formach edukacji, pozwalających zdobyć wiedzę w tematyce pomocowej.

 

Serwis jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany. Wierzymy, że będzie dla Państwa ułatwieniem w wyszukiwaniu informacji o działaniach pomocowych.

Jednocześnie informujemy, iż w Banku Spółdzielczym w Lubartowie nie ma możliwości złożenia Wniosku o odroczenie spłaty raty poprzez bankowość elektroniczną.

Wniosek można złożyć:

  • poprzez wysłanie e-maila na adres Placówki Banku,
  • listem poleconym lub pocztą kurierską na adres Placówki Banku,
  • osobiście w Placówce Banku (w tym przypadku nie zapomnij najpierw sprawdzić w jakich godzinach odbywa się obecnie obsługa Klientów).

Adresy Placówek.