Zabezpiecz się na przyszłość z BIK

BIK udostępnia usługi klientom online poprzez portal bik.pl, co pozwala skupić w jednym miejscu kompleksowe informacje ułatwiające kontrolę i bezpieczeństwo naszych finansów. przeczytaj więcej...

Czerwiec z Bankiem Spółdzielczym.

 

Od 26 marca 2022r. obywatele Ukrainy, którzy mają pod opieką dziecko, mogą wnioskować o świadczenie 500+ przez system elektroniczny ZUS - Platformę Usług Elektronicznych (PUE) ZUS.(więcej...)

BLIK - STOP OSZUSTOM!

BLIK, choć jest bezpiecznym środkiem płatności, bardzo często zachęca oszustów do korzystania z niego w celu wyłudzenia pieniędzy. Zapoznaj się z metodami oszustwa na BLIK i zasadami jakie stosować, aby nie dać się okraść..
Na czyn polega oszustwo na BLIK? Czytaj dalej 

 

Bank Spółdzielczy w Lubartowie dołącza do akcji pomocowej dla Ukrainy uruchomionej przez Bank Gospodarstwa Krajowego

Wojna, która toczy się u naszych ukraińskich sąsiadów, wywołuje w nas chęć niesienia pomocy. Prawie każdy z nas zna kogoś z Ukrainy. Dlatego w tym szczególnym czasie nie chcemy pozostawać obojętni.

Razem dla Ukrainy

Nasz Bank dołącza do akcji pomocowej uruchomionej przez Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) i BLIK.

W imieniu Narodowego Banku Ukrainy (NBU) BGK otworzył specjalne konto, z którego środki trafią bezpośrednio do Narodowego Banku Ukrainy i zostaną przeznaczone na działania najpotrzebniejsze w miejscach bezpośrednio dotkniętych wojną.

Konto jest ogólnodostępne, każdy może dokonać wpłaty. Możecie Państwo dzielić się numerem konta
z rodziną, przyjaciółmi i znajomymi. Aby jeszcze bardziej ułatwić pomoc, w najbliższych dniach BLIK uruchomi możliwość wpłat na to konto także poprzez system BLIK.

Jak wpłacić pieniądze?

Środki należy wpłacać na numer rachunku:
91 1130 0007 0080 2394 3520 0002

Tytuł przelewu: Wsparcie dla Ukrainy
Odbiorca przelewu: Narodowy Bank Ukrainy
Wpłat na konto należy dokonywać w złotych polskich.

Każdy gest pomocy jest teraz ważny. Pamiętajmy o naszych sąsiadach!

Zaprzestanie realizacji zleceń do Rosji i Białorusi.

 Uprzejmie informujemy, że z uwagi na sytuację geopolityczną z dniem dzisiejszym, tj. 01.03.2022 r. do odwołania Bank zaprzestaje realizacji zleceń do Rosji i Białorusi.

 POMAGAMY UKRAINIE

Niezależnie od indywidualnej pomocy wszystkich pracowników Banku Spółdzielczego w Lubartowie dla  Ukrainy, Bank postanowił:

  • nie pobierać opłat za przelewy wychodzące lub przychodzące do / i z banków na Ukrainie (kod SWIFT UA);
  • nie pobierać opłat za przelewy od wpłat na zbiórki organizowane w celu pomocy Ukrainie.

Ewentualne koszty poniesione w bankowości internetowej zwrócimy niezwłocznie po zgłoszeniu tego faktu przez Klienta.

 

Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę

W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

Dbaj o bezpieczeństwo swoich pieniędzy

Zapewniamy, że pieniądze, które są na kontach w naszym banku są bezpieczne. Sytuacja jest na bieżąco monitorowana przez sztaby koordynujące cyberbezpieczeństwo oraz ciągłość pracy naszego banku.

Uważaj na oszustów

Miejmy świadomość, że obecna sytuacja geopolityczna to czas zwiększonej aktywności cyberoszustów. Pamiętaj, żeby zachować czujność i stosować się do zasad bezpieczeństwa, zarówno podczas korzystania z bankowości elektronicznej, jak i wykonywania zakupów w Internecie.

  • Nie podawaj nikomu swoich danych do bankowości internetowej, nawet jeśli osoba, z którą rozmawiasz przedstawia się jako pracownik banku.
  • Nie klikaj w linki w SMS-ach i mailach informujących o rzekomych niedopłatach za rachunki, przesyłki kurierskie czy podatki.
  • Czytaj na bieżąco nasze komunikaty bezpieczeństwa.
  • Z rozwagą i należytą ostrożnością podchodź do informacji rozprzestrzenianych przez media społecznościowe. Zanim w coś uwierzysz, sprawdź, czy źródło informacji jest wiarygodne.

Wypłaty gotówki

Apelujemy o racjonalne zachowanie. Pracownicy banku, a szczególnie służby odpowiedzialne za cyberbezpieczeństwo, na bieżąco monitorują sytuację. Twoje pieniądze są w naszym banku bezpieczne i cały czas możesz płacić bezgotówkowo, np. za pomocą karty. Zaopatrzenie naszych oddziałów
i bankomatów w gotówkę na bieżąco koordynujemy z Narodowym Bankiem Polskim. Realizujemy wszystkie procedury obowiązujące w ramach Zrzeszenia BPS.

Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem Narodowego Banku Polskiego w sprawie dostępności gotówki:

https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosci_2022/25022022.html

 

 

 

INFORMACJA

 Godziny obsługi Klienta

w dniu 31.12.2021 r. (piątek)
w placówkach Banku Spółdzielczego w Lubartowie:

  •  I Oddział w Lubartowie – w godz. od 8:30 do 14:00,
  •  II Oddział w Lubartowie – w godz. od 8:30 do 14:00,
  •  Oddział w Lublinie – w godz. od 8:30 do 14:00.                         

Pozostałe Placówki  pracują bez zmian.

INFORMACJA

dotycząca realizacji przelewów
w dniu 31.12.2021 r.

 godziny realizacji zleceń w dniu 31.12.2021 r. (piątek)

  • przelewy międzybankowe Elixir, złożone w placówce do godz. 12:00,
  • przelewy międzybankowe Elixir, złożone za pośrednictwem Systemu BS 24 do godz. 12:30,
  • zlecenia SORBNET złożone do godz. 13:00.

Dokumenty złożone po wskazanych godzinach, będą realizowane w dniu 03.01.2022 r.

Płatności natychmiastowe Express ELIXIR nie będą dostępne od godziny 19:00 dnia 31.12.2021 r. do godziny 24:00 dnia 01.01.2022 r.

 

 

Zapytaj pracownika banku o kod promocyjny.