PŁATNOŚCI MOBILNE HCE

Z przyjemnością informujemy, że w naszym Banku dla klientów indywidualnych została wprowadzona możliwość płatności mobilnych telefonem komórkowym w technologii HCE. Płatności te umożliwiają szybkie i wygodne płacenie smartfonem z zainstalowaną aplikacją Planet Mobile HCE w sposób analogiczny do płatności kartą zbliżeniową. W celu dokonania płatności wystarczy przyłożyć odblokowany telefon do terminala płatniczego, a kwotę powyżej 50zł potwierdzić dodatkowo na terminalu kodem PIN. Usługa dostępna jest dla kart płatniczych Visa Classic Debetowa oraz Visa PayWave.


Podstawowe wymagania dla telefonu korzystającego z aplikacji Planet Mobile HCE Wallet:

  1. System operacyjny Android w wersji 4.4 lub wyżej;
  2. Moduł dostępu do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet);
  3. Moduł komunikacji zbliżeniowej w technologii NFC (Near Field Communication).


Procedura aktywacji nowej karty w Aplikacji Planet Mobile HCE Wallet:

  1. Uruchomienie w urządzeniu modułu komunikacji zbliżeniowej w technologii NFC.
  2. Pobranie aktualnej wersji aplikacji mobilnej Planet Mobile HCE Wallet ze sklepu Google Play oraz instalacja jej na swoim telefonie.
  3. Przeprowadzenie procesu rejestracji/konfiguracji aplikacji, w tym zdefiniowania hasła dostępu do aplikacji w trybie, w którym umożliwia mu to aplikacja (PIN lub wężyk). W trakcie konfiguracji użytkownik zostanie poproszony o wpisanie numeru karty oraz daty ważności karty. Aplikacja mobilna na podstawie danych karty, generuje kod aktywacyjny.
  4. Użytkownik dzwoni do Contact Center - numer telefonu 801 502 503 - wybiera przycisk 1 (posiadacz karty z Grupy BPS) i prosi o aktywację karty w usłudze HCE.
  5. Pracownik Contact Center zgodnie z procedurami Banku dokonuje weryfikacji użytkownika i potwierdza jego tożsamość. Po pozytywnej weryfikacji tożsamości użytkownika, pracownik Contact Center prosi o podanie kodu aktywacyjnego.
  6. Użytkownik podaje kod aktywacyjny wygenerowany w aplikacji mobilnej dla danej karty.
  7. Pracownik Contact Center podany przez Użytkownika kod, potwierdza/wprowadza do systemu zarządzającego aplikacją mobilną. Potwierdzenie/poprawne wprowadzenie kodu aktywuje na telefonie Użytkownika kartę.
  8. Od tej pory Użytkownik może dokonywać płatności zbliżeniowych przy wykorzystaniu telefonu i aplikacji mobilnej Planet Mobile HCE Wallet.
  9. Dodawanie kolejnych kart (w momencie gdy będzie usługa poszerzona na inne karty) odbywa się w analogiczny sposób, uwzględniając kontakt z Contact Center celem przekazania nowego kodu aktywacyjnego.

Zapraszamy do zapoznania się z instrukcją Użytkownika. link...

Więcej informacji: