Usługa doładowania telefonów na kartę w godzinach 18:00 do 20:00 nie jest dostępna. W tym czasie prowadzone są prace związane z zakończeniem dnia.

....................................................

Uprzejmie informujemy, że w dniu 08.03.2017 producent udostępnił nową wersję 52 przeglądarki FireFox, w której została ograniczona możliwość uruchomienia apletów wymagających wtyczki Javy. Funkcjonalność ta jest (domyślnie) wyłączona, jednak producent umożliwił jej włączenie. W jaki sposób można odblokować wtyczkę, kliknij tu....

....................................................

Korzystanie z bankowości elektronicznej np. w przeglądarce Internet Explorer (IE) 8 dla Windows XP nie jest już możliwe. Informujemy,  że system Windows XP nie jest wspierany przez producenta.  Nie zalecamy zatem wykorzystywania Windows XP  do pracy w bankowości elektronicznej,  nawet przy korzystaniu z przeglądarek innych niż IE 8, tj. np. Firefox, GG Chrome.

....................................................

Sprawdź czy adres strony w oknie przeglądarki w czasie logowania wygląda następująco: 

      https://cbp.cui.pl

Informujemy, iż dzień 6.11.2016 roku był ostatnim dniem funkcjonowania dotychczasowego SYSTEMU BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH.. W tym dniu, w godzinach nocnych zostły wyłączone z obsługi dotąd działające adresy: https://ebank.cui.pl/lubartow i https://bank.cui.pl/lite-bank5/app/auth.html#/login. Od dnia 7.11.2016 roku dla klientów indywidualnych Banku nastąpiła zmiana systemu bankowości internetowej oraz adresu logowania na: https://cbp.cui.pl.

UWAGA!!!

Dane autoryzacyjne służące do Logowania pozostają bez zmian!!!

System dostępny jest z każdej platformy sprzętowej (PC, tablet, smartfon, a nawet smart TV) wystarczy tylko zwykła przeglądarka internetowa.

Zachęcamy do zapoznania się z przygotowanymi dla naszych Klientów filmami instruktażowymi z obsługi poszczególnych aplikacji w ramach najnowszego systemu bankowości online w naszym banku: http://kontojakchcesz.asseco.com/

KOLEJNE WSKAZANIE TOKENA W CUI !!!

Informujemy, że podczas logowania do usługi za pomocą tokena RSA,użytkownik może być poproszony o podanie dodatkowego wskazania z tokena. W takim przypadku należy wpisać samo wskazanie tokena. Pojawienie się takiego monitu wynika z konieczności okresowej synchronizacji  wskazania tokena z serwerem autoryzacyjnym w Centrum Usług Internetowych i jest działaniem poprawnym.

Prosimy zwracać uwagę, czy czynność ta odbywa się na stronie usług CUI, tj. w bezpiecznym i zaufanym połączeniu (kłódka), chronionym certyfikatem SSL wystawionym dla zaufanego dostawcy.  Więcej na temat bezpieczeństwa link...

TERMIN WAŻNOŚCI TOKENÓW !!!
Jeśli na wyświetlaczu tokena znikną cyfry lub pojawi się komunikat: CARD OFF lub OFF, oznacza to, że upłynął termin jego ważności. Należy również sprawdzić datę ważności tokena, która znajduje się na jego odwrocie. W celu wymiany tokena, należy zgłosić się  do placówki Banku Spółdzielczego w Lubartowie, w której wydany był token używany do tego czasu.

https://ebank.cui.pl/lubartow_k

Od dnia 15 marca 2016 roku w naszym Banku został uruchomiony System płatności natychmiastowych – Express Elixir.