INFORMACJA

Godziny obsługi Klienta

w dniu 24.12.2018 r. (poniedziałek - Wigilia)
w placówkach Banku Spółdzielczego w Lubartowie:

  •  Oddział w Abramowie – w godz. od 7:15 do 14:00,
  •  Oddział w Firleju–w godz. od 7:30 do 14:00,
  •  Oddział w Kamionce–w godz. od 7:30 do 14:00,
  •  I Oddział w Lubartowie – w godz. od 7:30 do 14:00,
  •  II Oddział w Lubartowie – w godz. od 7:30 do 14:00,
  •  Oddział w Lublinie – w godz. od 7:30 do 14:00,
  •  Filia w Niedźwiadzie– w godz. od 7:30 do 14:00,
  •  Oddział w Ostrowie Lubelskim– w godz. od 7:30 do 14:00, obsługa kasowa w godz. od 7:30 do 14:00,
  •  Punkt Kasowy w Rozkopaczewie– w godz. od 7:15 do 14:00,
  • Oddział w Sernikach– w godz. od 7:30 do 14:00.
 

Godziny realizacji zleceń

w dniu 24.12.2018 r. (poniedziałek - Wigilia)
  • przelewy złożone w placówce do godz. 12:00,
  • przelewy złożone za pośrednictwem Systemu BS 24 do godz. 12:45,
  • zlecenia SORBNET złożone do godz. 12:00,
  • PRZEKAZY DEWIZOWE złożone do godz. 12:00.

Dokumenty złożone po wskazanych godzinach, będą realizowane w dniu 27.12.2018 r.

Wniosek o „500+” i „300+” już dostępny w naszej Bankowości internetowej!!

Spełniając oczekiwania naszych Klientów, Bank Spółdzielczy w Lubartowie umożliwia złożenie w systemie bankowości elektronicznej wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego ”Rodzina 500+” i wniosków o wypłatę świadczenia w programie „Dobry Start 300+”. Osoby posiadające bankowość internetową, mają możliwość bez wychodzenia z domu, samodzielnie wypełnić i złożyć wniosek o wypłatę świadczenia.

Split Payment – Informacja o otwarciu Rachunku VAT

Informujemy, że Bank Spółdzielczy w Lubartowie założył rachunki VAT dla wszystkich Klientów posiadających co najmniej jeden rachunek rozliczeniowy w PLN.

Numer NRB rachunku VAT dostępny jest w placówce Banku.

Informacja o saldzie rachunku będzie przekazywana według zasad i terminów ustalonych dla rachunku bieżącego.

Wszelkie dodatkowe informacje związane z wejściem w życie tzw. ustawy Split Payment znajdą Państwo w placówkach Banku oraz na stronie internetowej >>>

 
Od 1 stycznia 2018 roku jeden przelew do ZUS
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych.  link...
Komunikat dla posiadaczy kart płatniczych
           Szanowni Państwo,
Aktualnie do posiadaczy rachunków w naszym Banku docierają nowe karty płatnicze, które są wznowieniem dotychczas użytkowanych kart, tracących swoją ważność. Karty te są wysyłane przez Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Oddział we Wrocławiu bezpośrednio na adresy domowe odbiorców. Taki sposób ich dystrybucji stosowany jest od kilku miesięcy. Poprzednio odbywało się to poprzez odbiór w naszych placówkach. Zmiana formy przekazywania kart dyktowana jest intencją szybszego ich dotarcia do użytkowników. Same karty, aczkolwiek w zmienionej szacie graficznej, opatrzone są tak jak dotychczas, logiem naszego Zrzeszenia (wpisany w zielony romb kontur Polski) i napisem o treści: „Grupa BPS. Banki Spółdzielcze i Bank BPS”.
Informując o powyższym, zapewniamy Państwa, że aczkolwiek karty te stanowią własność Banku BPS S.A., to wydawane są dla posiadaczy rachunków umiejscowionych w naszym Banku. Dlatego nie powinno być tu obawy, iż jest to działanie zmierzające do zaopatrzenia w karty odbiorców wbrew ich woli.
Jednakże w przypadkach jakichkolwiek wątpliwości w tej sprawie zachęcamy do kontaktu z naszymi pracownikami.
 
Zarząd Banku

 Uwaga na złośliwe oprogramowanie, które instaluje się poprzez załączniki w wiadomościach e-mail na komputerze klienta i blokuje połączenie ze stroną bankowości internetowej Banku. Klient przekierowywany jest na fałszywą stronę, ale wyglądającą identycznie jak prawdziwa strona Banku. Następnie po podaniu loginu i hasła klient proszony jest o podanie kodu jednorazowego. Tym samym dane logowania klient zdradza przestępcom.
Prosimy o zachowanie ostrożności. Bank nigdy nie przesyła żadnych informacji na temat logowania w wiadomościach mailowych do użytkowników. Każda taka wiadomość przesłana w mailu wygenerowana została przez przestępców.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Bankiem.